poniedziałek, 10 listopada 2014

Zimowy LO / A Winter LO

Witajcie!
Do wykonania layoutu wykorzystałam papier z kolekcji Frozen paper.
Idealnie pasuje do
zdjęcia na pracy, nie jest ono o tematyce zimowej,
ale wykonane w zimowy dzień, kiedy
za oknem sypał śnieg,
a mój syn nie mógł wyjść na sanki z powodu choroby.
Warstwy
utworzyłam z wyciętych elementów z arkusza 07
i uzupełniłam mnóstwem naklejek.
 
****
Hello!
To make the layout I used the paper from the Frozen Paper collection.
It is an ideal match for
the picture,
which I took on a winter day when it was snowing outside
and my son wasn’t able
to enjoy his sleigh-ride because he was sick.
I made the layers from the elements cut out
of Frozen Paper 07 and added lots of stickers.






I used/ Uzyłam:
Frozen Paper



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz