środa, 5 listopada 2014

A birthday card with a box/ Urodzinowa kartka w pudełku

Hello.
Today I would like to show you birthday card with a box,
I decorated using gorgeous Vintage Time 5.
I used both sides of this paper to make some layers.
I love beautiful bird on patterned side of paper,
so I closed it into a birdcage.
On a box I used next bird with a sign “Free your dreams”.
******
Witajcie.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam urodzinową kartkę w pudełku,
do ozdobienia których użyłam pięknych papierów Vintage Time 5.
Użyłam obu stron tego papieru.
Stronę z cudnym ptaszkiem wykorzystałam dla zobrazowania życzeń:
na kartce ptaszek jest zamknięty w klatce,
natomiast na pudełku wolny.
Uzupełniłam to hasłem „Uwolnij swoje marzenia”. 



I used/ Użyłam:
Vintage Time



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz