poniedziałek, 24 kwietnia 2017

A card/Kartka

Dear All,
Today this will be my last project as a DT. 
I will miss you all. 
It was my pleasure to make projects 
for this such a wonderful company. 
I loved each and every collection they made 
and I am sure I will be loving 
their future collections as well.
I would like to thank for this wonderful opportunity 
and I tried my best to make projects over the past year. 
I am wishing all other DT member 
and new DT team the very best.
Here my last project using "Song Bird 03" paper.
I used both sides of this super sweet paper. 
I hope you will like this project.
Hugs, Archana
****
Kochani,
Dzisiaj przedstawiam Wam mój ostatni projekt.
Będę za wami tęskniła.
Z przyjemnością robiłam projekty 
dla tak wspaniałej firmy.
Kochałem każdą kolekcję,
I jestem pewna, że będę kochać także przyszłe.
Chciałabym podziękować za tę wspaniałą okazję!
Staremu i nowemu DT życzę wszystkiego dobrego.
Oto mój ostatni projekt z użyciem "Song Bird 03".
Użyłem obu stron tego super słodkiego papieru.
Mam nadzieję, że podoba Wam się ten projekt.
Uściski, Archana



I used/Użyłam:
Song Bird 03




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz