niedziela, 30 listopada 2014

A card/ Kartka

Hello everyone!
Do you like tea?
Have you seen our new amazing collection of paper TEA TIME?
 I will share with you my new card,
which I made using this beautiful paper :)
 Sweet little bird, beautiful flowers,
some other sweet embellishments and of course TEA TIME paper :)
It's a wonderful mix for my card.
I used TEA TIME 02 and TEA TIME 07, hope you will like it :)
I wish you a wonderful day and great inspiration!
Hugs,
Olga.
****
Witajcie!
Lubicie herbatkę?
A widzieliście nasz nowy śliczny zestaw papierów TEA TIME?
Podzielę się z Wami moją nową karteczką, którą wykonałam z użyciem rzeczonego ślicznego papieru :)
Słodki ptaszek, śliczne kwiatuszki i inne urocze ozdoby oraz,
rzecz jasna, papier TEA TIME :)
Wspaniała kombinacja dla mojej karteczki.
Użyłam arkuszy TEA TIME 02 oraz TEA TIME 07.
 Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Wspaniałego dnia i ogromu natchnienia!
Uściski,
Olga




I used/ Użyłam:
Tee Time





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz