środa, 26 listopada 2014

A Christmas tag / Świąteczny Tag

Good day dear friends!
Today I am happy to present to you my new work.
This tag/card I made from the beautiful paper collection "Frozen Paper".
In the work I used: liquid pearls, glitter, ribbon, die cuts, artificial flowers.
I wish you a good mood and a day full of inspiration!
Hugs,
Natalja
****
Witajcie!
Dzisiaj z radością przedstawiam Wam moją nową pracę.
Ten tag/kartkę wykonałam z pięknego papieru
pochodzącego z kolekcji "Frozen Paper".
W pracy użyłam również perełek w płynie, brokatu,
wstążki, wycinanek i sztucznych kwiatów.
Życząc Wam dobrego nastroju i dnia pełnego inspiracji,
przesyłam uściski,
Natalja




I used/ Użyłam:
Frozen Paper





2 komentarze:

  1. Oh my goodness, this is so gorgeous too. I really do love these papers sooo much and here they´re just perfect. This tag looks like it´s made for a millionaire.

    OdpowiedzUsuń