piątek, 14 listopada 2014

A winter tag/ Zimowy tag

Hello everyone!
It's Olga again here with you.
This time I come to you with two new creations.
The first one
is a new winter tag, which I made using amazingly beautiful paper from Christmas Story collection.
There’s such a lovely circle with a winter picture of girls
and I wanted to make
something sweet :)
I cut this picture from the Christmas Story 09,
added some cute things and
as a result
I have a winter mixed-media tag.
I hope you will like it :)

***
Witajcie!
To ja, Olga I moje dwa nowe projekty.
Pierwszym z nich jest świąteczny tag, który zrobiłam

wykorzystując przecudnej urody papier z kolekcji Christmas Story.
Jest tam takie śliczne
kółeczko z zimowym zdjęciem dziewczynek
i koniecznie chciałam zrobić zeń coś uroczego

Wycięłam ten obrazek z papieru Christmas Story 09, 
pododawałam różnych ozdobników
i
wyszedł zimowy tag mixed-mediowy.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba
:)

I used/ Użyłam:
Christmas Story


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz