środa, 19 listopada 2014

New layout/ Nowy LO

Hello,
I made this layout from the beautiful papers in
the Christmas Story collection.
I used two sheets of the same paper as base
(one with some fussycut to give it a 3D look).
I also used a paper doily and some artificial stones.
The frame is diecut. As a finishing touch I used some glimmer mist.
The page shows my kitty Macho. Enjoy! Bye bye,
Lean
****
Witajcie!
Zrobiłam ten layout wykorzystując piękne papiery
z kolekcji Christmas Story. Dwóch takich samych arkuszy użyłam jako bazy,
z tym że jeden nieco wystrzępiłam by nadać pracy przestrzenności.
Dodałam papierową serwetkę i trochę błyskotek.
Ramka jest wycięta wykrojnikiem.
Na koniec spryskałam pracę mieniącą się mgiełką.
Strona ta przedstawia mojego kotka Macho. Pa!
Lean



I used/ Użyłam:
Christmas Story



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz