wtorek, 31 sierpnia 2021

Wieszak / The hanger

 Cześć,

przygotowałam wieszaczek ozdobiony metodą decoupage, do zrobienia którego zainspirował mnie kawałek surowego drewna. Drewienko zabejcowałam i zabezpieczyłam woskiem, a następnie boki okleiłam papierem scrapowym z kolekcji "Blooming Grunge" i wielokrotnie zalakierowałam. Na koniec stempelek akrylowy i z kawałka drewna powstał nietuzinkowy wieszak.

Pozdrawiam

Donata


Hi,

I prepared a hanger decorated with the decoupage technique, which was inspired by a piece of raw wood. I stained the wood and secured it with wax, then covered the sides with scrap paper from the "Blooming Grunge" collection and varnished it many times. At the end, an acrylic stamp and a piece of wood were used to create an unusual hanger.


Regards

Donata







Produkty: / Products:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz