sobota, 14 sierpnia 2021

Kartka w pudełku / A card in box

Cześć,

dziś przygotowałam dla Was kartkę z różami i kwiatami, wykonanymi wykrojnikiem „Mała Różyczka”. Gdy kwiaty nadały kartce objętości, postanowiłam włożyć ją do pudełka. Użyłam jednej z kolekcji „Flower Romance”. Pudełko i kartkę ozdobiłam papierami z kolekcji „My Wedding” i „Gone with the Wind”.

Uściski,

Margarita



Hi,

Today I have prepared for you the card with roses and flowers, made with the “Little Rose” die cut. As the flowers became voluminous, I wanted to put the card in a box. I used one of the "Flower Romance" collection. I decorated the box and the card with papers from the "My Wedding" and "Gone with the wind" collections.

Hugs,

Margarita










Produkty: / Products:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz