piątek, 23 lutego 2024

Metryczka / Baby's birth certificate

 Cześć.

Kolejną naszą projektantką, którą chcemy Wam przedstawić jest Karolina Folmert. Oto co pisze o sobie:

"Jestem Karolina, w internecie można mnie znaleźć jako Kala i kalowanki. Uwielbiam wszelkie rękodzieło, głównie to związane ze papierem i mixed mediami. Najczęściej tworzę klasyczne kartki, ale staram się nie zamykać w jednej formie, dużo eksperymentuję. Stylistycznie królują u mnie klimaty vintage, steampunk i retro.

Dziś zapraszam Was na tutorial na metryczkę dla dziecka do ramki 3D. Wybrałam do tego kolekcję "Boho Baby", którą zestawiłam z papierami w kolorze ecru i kraft. Zainspirowana wykrojnikami w kształcie znaczka, lekko nawiązałam kompozycją do zaadresowanej koperty. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł."


Hi.

Our next designer whom we would like to introduce to you is Karolina Folmert. Here's what he writes about himself:

"My name's Karolina, you can find me on Internet as Kala i kalowanki. I love all kinds of handicrafts, mainly those related to paper and mixed media. Most often, I create classic cards, but I try not to limit myself to one form, I experiment a lot. Stylistically, I am dominated by vintage vibes , steampunk and retro.

Today I'm inviting you to a tutorial on how to create a child's birth certificate in 3D frame. I chose "Boho Baby" collection, which I combined with ecru and kraft papers. Inspired by stamp-shaped dies, I slightly related composition to addressed envelope. I hope you like this idea."













Produkty: / Products:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz