niedziela, 25 lutego 2024

Kartka wielkanocna / A Easter card

 Witajcie!

Dzisiejszą inspirację przygotowała dla Was Natalia Kuzak. Jest to piękna kartka wielkanocna zrobiona z kolekcji "Spring Time" oraz "Blossom Meadow". Oto co nasza nowa projektantka pisze o sobie. :)

Jestem Natalia, a mój kreatywny świat rozkwita na blogu Bluebell Chandlery, gdzie dzielę się z wami efektami mojej pasji. Przez ponad 10 lat oddaję się sztuce tworzenia. W poszukiwaniu ucieczki od szarej codzienności odkryłam magiczny świat scrapbookingu, który przynosi mi niezmienną radość od tamtego czasu. To dla mnie jak niekończąca się opowieść, za każdym razem gdy powstaje coś nowego.



Hi there!

Today's inspiration was prepared for you by Natalia Kuzak. This is beautiful Easter card made from "Spring Time" and "Blossom Meadow" collections. Here's what our new designer writes about herself. :)

I'm Natalia, and my creativity comes to life on the Bluebell Chandlery blog. I've been sharing my passion with you for over 10 years now. Immersed in the art of creation, I found solace in the enchanting world of scrapbooking, and it's been a constant source of joy. It's like an ongoing story, with something new unfolding each time.







Produkty: / Products:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz