piątek, 28 maja 2021

Rodzinny art journal / Family art journal

 Cześć,

na dziś swoją inspirację przygotowała Margarita Marinova. A oto co o niej pisze:

"Dziś jest mój pierwszy post dla Craft & You Design. Gdy zobaczyła paczkę, którą otrzymałam wahałam się od czego zacząć - projektu dziecięcego lub czegoś z męskich kolekcji. Pomysł na coś z męskich kolekcji zwyciężył i tak powstała nowa strona w moim rodzinnym art journalu. Wybrałam zdjęcie syna z przed kilku lat, gdy jeszcze nie miał nic przeciw robieniu mu zdjęć. Użyłam papierów z kolekcji "Vinatge Man" i "Man's World".


Hi,

Margarita Marinova prepared her inspiration for today. Here is what he writes about it:

Hello! Margarita Marinova / Maggie / is here. Today is my first post as part of the Craft & You Design team. When I saw the package that was sent to me, I hesitanted about what to start with  - a project with baby or men's design papers. The idea of something with men's collections prevailed and so the new page in my Family art journal was born. I chose pictures of my son from a few years ago when he still didn't mind me taking pictures of him. I used papers from the “Vintage Man” and “Man's World” collections."







Margarita przygotowała dla Was video z procesu twórczego.

Margarita has prepared a video of the creative process for you.




Prace Margarity możecie podziwiać na:

You can admire Margarita's works at:

Facebook: https://www.facebook.com/margarita.marinova.16

Instagram: https://www.instagram.com/maggiemarinova/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC4-1yfwQFZ56q1DT_fJlaeg



Produkty: / Products:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz