poniedziałek, 10 maja 2021

Layout w ramce / Layout in frame

 Cześć,

dziś przedstawiamy Wam pierwsza inspirację od naszego nowego Design Teamu. Jako pierwsza swój projekt pokazuje Kamila Szubert. Stworzyła ona cudowny layout w ramce.


Hello,

today we introduce You first inspiration from our new Design Team. Kamila Szubert is the first to show her project. She created a wonderful layout in frame.








A teraz kilka słów od naszej projektanki.

Od podstawówki uwielbiałam rękodzieło. Mój kochany Dziadek był krawcem, wiec pierwsze samodzielne rękodzielnicze produkty to były ubranka dla lalek. Kilka lat temu zaczęłam szyć zabawki. Bardzo to lubiłam, ale dalej szukałam czegoś co pochłonie mnie bez reszty. 
Kuzynka męża od kilku lat robiła kartki dla całej rodzinny....Chciałam zrobić jej miłą niespodziankę i zrobić kartę box dla niej. I przepadłam! Od tej pory cały czas rozwijam swój warsztat i ciągle mi mało. W tym wszystkim odkryłam też, że kocham tworzyć kwiaty z foamiranu i papieru. 
Prywatnie jestem mamą Zuzi i żoną też bardzo kreatywnego Macieja. Nasza córka chyba pasje do robótek ręcznych odziedziczyła po nas.


And now a few words from our designer. 

I have loved handicrafts since elementary school. My beloved grandfather was a tailor, so the first independent handicraft products were doll clothes. A few years ago I started sewing toys. I liked it a lot, but I was still looking for something that would absorb me completely.
My husband's cousin had been making cards for the whole family for several years .... I wanted to make her a nice surprise and make a box card for her. And I was gone! Since then, I have been developing my workshop all the time and still not enough. In all this, I also discovered that I love make flowers from foamiran and paper.
Privately, I am the mother of Zuzia and the wife of a very creative Maciej. Our daughter probably inherited her passion for handicrafts from us.



Kamilę odnajdziecie w tych miejscach:

You will find Kamila in these places:

Facebook - https://www.facebook.com/galgankowydom
Instagram- https://www.instagram.com/galgankowy
Youtube  - https://youtube.com/channel/UCWhN9WhYzvyFCLFYbbgZ72Q



Produkty: / Products:






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz