niedziela, 27 października 2019

A Christmas card with spinner

Hello everyone!
I’m so excited I could share with you second Christmas project in my interactive cards series.
For my today’s inspiration, I created a Christmas card with spinner of Christmas Vibes collection.
I hope you like my inspiration, don’t forget to check newest ideas on
and
come back for more
Katarzyna Ewa

***

Witam Was serdecznie!
Bardzo się cieszę, że mogę Wam pokazać drugi projekt z mojej serii z kartkami interaktywnymi.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę świąteczną typu spinner, którą wykonałam z kolekcji Christmas Vibes.
Zapraszam Was do obejrzenia video tutorialu, w którym pokaże jak wykonać kartkę krok po kroku.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój dzisiejszy tutorial.
Nie zapomnijcie sprawdzić najnowszych inspiracji Craft and You Design na
Katarzyna Ewa

I used Craft and You Design products / Lista Produktów Craft and You Design, których użyłam:
  1. CPB-CV ‘Christmas Vibes’ 6” x 6” paper pad / Bloczek papierów 15 cdm x 15 cm
  2. CW076 Christmas Ball 6 Die / Wykrojnik bombka 6
  3. CW073 Santa Claus Die / Wykrojnik Św.Mikołaj
  4. CW077 Snowman Die / Wykrojnik bałwanek
  5. CW060 Base frames circle Die / Wykrojniki koła z przeszyciami
  6. CP-CV11 Die cut elements 12” x 12” Christmas Vibes english version/ Arkusz 30,5 cm x 30,5 cm elementów wyciętych w wersji angielskiej
  7.  CP-CV12 Die cut elements 12” x 12” Christmas Vibes polish version / Arkusz 30,5 cm x 30,5 cm elementów wyciętych w wersji polskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz