niedziela, 13 października 2019

A Christmas card with shaker box

Hello everyone!
I’m so excited I could finally share my new interactive cards series with you. 
For my today’s inspiration I created top fold Christmas card with shaker box of  Christmas Vibes collection.
I hope you like my inspiration, don’t forget to check newest ideas on 
and come back for more
Katarzyna Ewa

***
Witam Was serdecznie!
Bardzo się cieszę, że mogę Wam pokazać nową serię tutoriali z kartkami interaktywnymi.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę świąteczną z shaker boxem, którą wykonałam z kolekcji Christmas Vibes.
Zapraszam Was do obejrzenia video tutorialu, w którym pokaże jak wykonać kartkę i shaker boxa krok po kroku.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój dzisiejszy tutorial.
Nie zapomnijcie sprawdzić najnowszych inspiracji Craft and You Design na 
Katarzyna Ewa



I used Craft and You Design / Lista Produktów Craft and You Design, których użyłam:
  1. CPB-CV15 Bloczek 15x15 Craft & You Design -Christmas Vibes
  2. CW076 Wykrojnik -Die-Christmas Ball 6 - bombka
  3. CW042 Wykrojnik -Base frames set 1-ramki -Craft&You Design
  4. CW060 Wykrojnik -Base frames set circle-koła -Craft&You Design
  5. CP-CV11 Elementy die-cuts- 30,5x30,5 Christmas Vibes -wersja po angielsku
  6. CP-CV12 Elementy die-cuts- 30,5x30,5 Christmas Vibes -wersja po polsku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz