piątek, 13 września 2024

Album "Travel Time"

 Cześć!

Jesień powoli zaczyna pukać nam do drzwi, a że ta pora roku kojarzy mi się z górskimi wypadami to postanowiłam stworzyć album w tej tematyce. Kolekcja "Travel time" idealnie pasuje na zdjęcia z wycieczek w góry. Starałam się wydobyć z papierów jak najwięcej zieleni, co też podkreśliłam tuszem, wszystko ozdobiłam dodatkami do wycinania i elementami wyciętymi z wykrojników. Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba.

Pozdrawiam ciepło,
Karolina



Hello everyone!

Autumn is slowly knocking on our door, and as this time of year reminds me of mountain trips, I decided to create an album with this theme. The "Travel Time" collection is perfect for photos from mountain trips. I tried to get as much green as possible out of the papers, which I also emphasised with ink, and decorated all with cut-out accessories and elements cut out of dies. I hope you enjoy the project.

Best wishes,
Karolina









Produkty: / Products:

CPS-TRT30-12 Duży zestaw/ Big set 30,5x30,5cm Travel Time
CSET-TRT30-8 Kreatywny duży zestaw/ Big Creative Set Travel Time 30,5x30,5cm
CW300 Wykrojnik/ Die - Signpost/ Drogowskaz
CW299 Wykrojnik/ Die - Piktograms travel/ Piktogramy podróżnicze
CW289 Wykrojnik/ Die - Checkered Background/ Tło w kratkę
CW237 Wykrojnik/ Die - Album
CW265 Wykrojnik/ Die - Film strip 10x3/ Klisza filmowa 10x3
CW288 Wykrojnik/ Die - Arrows/ Strzałki
CW298 Wykrojnik/ Die - Film Frame 9x13/ Ramka filmowa 9x13
CW151 Wykrojnik/ Die - Ferns/ Paprotki
CW150 Wykrojnik/ Die - Mini ferns/ Mini paprotki
CW268 Wykrojnik/ Die - Mini photo set/ Mini zestaw zdjęciowy
CS021 Stemple akrylowe - Mini Cameras/ Mini aparaciki
CW266 Wykrojnik/ Die - Film strip 2,4x14/ Klisza filmowa 2,4x14
CW301 Wykrojnik/ Die - Border Mountains/ Góry
CW291 Wykrojnik/ Die - Polaroid frame set/ Ramki polaroid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz