wtorek, 13 sierpnia 2024

Plaża w pudełku / Beach in the box

 Cześć!

Przeglądając najnowszą kolekcję - Travel Time, wpadłam na szalony pomysł, żeby stworzyć exploding boxa z zamkiem z piasku na środku. Oczywiście nie miałam na myśli prawdziwej plażowej konstrukcji, ale jej papierową imitację. Trochę sie nagłówkowałam, żeby była w miarę prosta do wykonania i zarazem ciekawa. Po sklejeniu wszystkiego, ostatecznyego sznytu dodałam używając pastę piaskową. Mam nadzieję, że taka plażowa urodzinowa praca przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam ciepło,
Kala



Hello everyone!

While looking at the latest collection - Travel Time - I had this crazy idea to create an exploding box with a sandcastle in the middle. Of course, I didn't mean a real beach structure, but a paper imitation. I thought a bit about how to make it relatively simple and interesting at the same time. After gluing everything together, I added the finishing touches with sand paste. I hope you enjoy this beach birthday project.

Best wishes,
Kala















Produkty: / Products:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz