sobota, 23 grudnia 2023

Flowerbox

 Cześć.

Dziś mamy dla Was ostatni projekt od Małgosi i oto co ma Wam ona do przekazania:

"Dzisiaj przychodzę do Was z moją ostatnią inspiracją w ramach mojej współpracy z Craft&You Design. Przygotowałam dla Was świąteczny flowerbox z kolekcji "Magical Christmas". W tym flowerboxie jest wszystko, co lubię w pracach, czyli nietypowa forma (inna niż kartka)  :), mnóstwo elementów do wycięcia, warstwy, no i przede wszystkim kwiaty.

I tą inspiracją chciałabym Wam bardzo podziękować, za każdy komentarz, każde polubienie mojego posta z inspiracją. Mam nadzieję, że przez te półtora roku choć trochę Was zainspirowałam. A Craft&You Design bardzo dziękuję za zaufanie, było mi bardzo miło pracować na Waszych produktach. To było moje takie małe scrapowe marzenie być u Was w DT i to marzenie się spełniło :). Dziękuję!"



Hi.

Today we have last project from Małgosia for you and here's what she has to tell you:

"Today I come to you with my latest inspiration as part of my cooperation with Craft&You Design. I have prepared for you a Christmas flowerbox from "Magical Christmas" collection. This flowerbox has everything I like in my work, i.e. an unusual form (other than card) :), lots of elements to cut out, layers and, above all, flowers.

And with this inspiration, I would like to thank you very much for every comment and every like of my post with inspiration. I hope that I have inspired you at least little during these years and half. And Craft&You Design, thank you very much for your trust, I really enjoyed working with your products. It was my little scrap dream to be at your DT and it came true :). Thank you!"













Produkty: / Products:













1 komentarz: