sobota, 12 sierpnia 2023

Nowa projektanka / A New Designer

 Witajcie.

Dziś chcemy przedstawić Wam nowego członka naszej kreatywnej rodzinki LuCreative. Przygotowała na dziś projekt, o którym pisze:

Kartka męska to dla mnie wielkie wyzwanie. Użyłam papiery z kolekcji "World of Man" i wycięłam z nich kieszeń, na której długopisem narysowałam szwy. Jako, że trudno me żyć bez kwiatów to dodałam kilka zrobionych powojników.


Welcome.

We introduce You new members our creative family - LuCreative. She made a project and she write about it:

A man's greeting card - a big challenge for me. I used the World of man collection of papers and also cut a pocket out of them and sewed or made stitches with a pencil. Of course, it's hard for me to live without flowers, so I added Clematis.





Produkty: / Products:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz