sobota, 3 września 2022

Mini pudełeczka / A mini boxes

Witajcie, tu Agnieszka Piwko.

 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam 3 mini pudełeczka. Maja one wielkość 8x8 cm. Do tej pory używałam ich tylko jako wkładkę do środka exploding boxa, w który można włożyć upominek, ale dziś postanowiłam potraktować je priorytetowo i to one odgrywają główna rolę.

Każde jest inne i każde może być podarowane na okazję jakąkolwiek będziecie chcieli. Ja schowałam do nich cukierki ale mogą one kryć biżuterię, upominek pieniężny, bon zakupowy, mydełko, smoczek itp.


Hello, Agnieszka Piwko here.

  I've prepared 3 mini boxes for today's inspiration. They are 8x8 cm in size. Until now, I've only used them as insert inside exploding box, in which you can put gift, but today I decided to make them priority and they play main role.

Each is different and each can be gifted for whatever occasion you want. I've hidden candies in them, but they can hide jewelry, a cash gift, a voucher, soap, pacifier, etc.














Produkty: / Products:




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz