poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Junk journal

 Cześć,

Jestem Margarita i na dzisiaj przygotowałam Junk Journal.

Użyłam do tego kolekcji "Blooming Grunge". Do środka włożyłam różnego rodzaju skrawki papieru z zeszytów nutowych, zeszytów w szerokie linie, zeszytów w kratkę, papieru do pakowania. Niektóre postarzyłam w  kawie i herbacie. Zrobiłam swoje ulubione zakrzywione szwy i zamieniłam to w taki niedoskonały, lekko podarty junk journal.


Hi,

I'm Margarita, and today I prepared a Junk Journal.

I used "Blooming Grunge" collection. Inside, I inserted all sorts of scraps of paper sheets from music notebooks, wide-lined notebooks, squared notebooks, wrapping paper. Some I grew old with coffee and tea. I did my favorite curved stitches and it turned out such an imperfect, slightly torn junk journal.














Produkty: / Products:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz