niedziela, 26 czerwca 2022

"Baby Party" exploding box

 Cześć,

dziś Agnieszka Piwko inspiruje po raz pierwszy. A o sobie pisze:

Witajcie!
Miło mi, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu. Mam nadzieję, że moje prace również będą Was inspirować. Na pierwsze spotkanie przygotowałam exploding box z najnowszej kolekcji papierów Baby Party. Pudełeczko nadaje się jako prezent i dla chłopca i dla dziewczynki.

Pozdrawiam Agnieszka


Hi,

today Agnieszka Piwko inspires for the first time. And she writes about himself:


Hello!

I'm glad that I joined such creative team. I hope that my works will also inspire you. For the first meeting, I prepared exploding box from newest  papers collection "Baby Party" . The box is greate gift for boy and girl.

Regards Agnieszka
















Produkty: / Products:
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz