niedziela, 10 kwietnia 2022

Art journal

Cześć,

art journal to jedna moich ulubionych form projektów. Tylko mój pierwszy był kupionym notatnikiem. Później zaczęłam tworzyć je samodzielnie. Moja przyjemność jest tym większa gdy stworzę również okładkę.

Wybrałam kolekcję "Time Obsession" i kilka arkuszów z kolekcji "Vintage Man". Potraktowałam zębatki farbą akrylową i woskami by miały bardziej zardzewiały wygląd.

Margarita



Hi,

Art Journals are one of my favorite projects. Only my first was from a notebook I had bought. Then I started making them myself. My pleasure is even more complete when I create the covers myself.

I chose the "Time Obsession" collection and a few sheets from "Vintage Man". I treated the gears with acrylic paints and waxes to make them look rusty. 

Margarita













Produkty: / Products:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz