piątek, 10 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy / Advent calendar

 Cześć,

co roku planowałam robić kalendarze adwentowe dla moich dzieci, ale zaczęłam w ostatniej chwili i tak zostały mi same plany. Zmobilizowałam się na początku tego roku. Kupiłam wszystko, czego potrzebowałam i zaczęłam potajemnie dekorować, żeby ich zaskoczyć. Zrobiłam małe paczki smakołyków, które włożyłam do 2 skrzynek. Wykorzystałam papiery z kolekcji „Colors of Christmas”


Pozdrawiam,

Margarita


Hi,

every year I planned to make Advent calendars for my children, but I started at the last minute and so I was left with only the plans. I mobilized earlier this year. I bought everything I needed and started decorating secretly to surprise them. I made small packets of treats, which I put in 2 crates. I used papers from the "Colors of Christmas" collection


Regards,

Margarita











Produkty: / Products:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz