niedziela, 13 czerwca 2021

Kartka urodzinowa / Birthday card

 Cześć,

dzisiejszy projekt powstał z jednej z naszych nowych kolekcji. Monika Karczewska nie mogła się powstrzymać przed stworzeniem czegoś z ich użyciem. A oto co pisze o swojej pracy.


Kochani zapraszam Was dziś do obejrzenia mojej najnowszej inspiracji, która powstała z jeszcze cieplutkiej, świeżutkiej i pachnącej kolekcji Blossom Meadow. Ta piękna kolekcja już niedługo zagości na półkach sklepowych wraz z wieloma różnymi dodatkami, które również użyłam w mojej pracy. Czy lubicie maki? ja je uwielbiam, więc nie mogłam się oprzeć i musiałam je umieścić w kompozycji kwiatowej.

Zapraszam do oglądania :)

Monika



Hi,
today's project was created from one of our new collections. Monika Karczewska couldn't stop and she created something with them. Here is what he writes about his work.



Beloved, today I invite you to see my latest inspiration, which was created from the still warm, fresh and fragrant "Blossom Meadow" collection. This beautiful collection will soon be on store shelves along with many different accessories that I also used in my work. Do you like poppies? I love them so I couldn't resist and had to put them in a flower arrangement.


I invite you to watch :)

Monika













Monika przygotowała również dla Was video z procesu powstawania tej kartki.

Monika has also prepared a video of the process of creating this card for you.








Produkty: / Products:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz