piątek, 31 sierpnia 2018

Recycled box

Hi everyone
Today its my turn to show my creative project. I have used the beautiful paper Amore Mio and some of the great dies. I have used a recycled box, decorate with flower and leaves . The box can be used for a gift or you can put Money into the box.
Wishing you a wonderful summerday
Hugs, Pia
-----------------------------
Cześć wszystkim
Dzisiaj jest moja kolej na pokazanie kreatywnego projektu. 
Użyłam pięknych papierów Amore Mio i kilku świetnych wykrojników.
Użyłam pudełka z recyklingu, które ozdobiłam kwiatami i liśćmi.
Pudełko może być użyte jako prezent. Można w nie schować pieniądze.
Życzę Wam  wspaniałego letniego dnia.
Uściski, Pia

used/użyłam Amore Mio 12x12 o6 and 6x6
frame set and flower 1
leaves 1 and leaves 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz