środa, 28 września 2016

One page/Jedna strona

Hello Everyone, 
I am so happy to share this layout with you all. 
As I was blessed by this collection called,
"New Baby Born", My baby is 9 months old now. 
I am working on her album using this whole collection.
But for now here is one page and really hope you will like it.
Thanks for stopping by on the blog today. 
Love Archana
***
Witam Wszystkich,
Jestem bardzo szczęsliwa, 
że mogę podzielić się z Wami moim projektem.
Kolekcja New Baby Born Jest dla mnie błogosławieństwem, 
moja córka ma 9 miesięcy teraz. 
I właśnie teraz pracuję nad jej albumem używając całej tej kolekcji. 
Ale na razie mam jedną stronę i naprawdę mam nadzieję, 
że spodoba Wam się.
Dziękuję za zatrzymanie się na chwilę na naszym blogu dzisiaj.
Pozdrawiam Archana




I used/Użyłam:
New Baby collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz