poniedziałek, 22 sierpnia 2016

A card/Kartka

Dear All Here 
I am again sharing my card which is pretty simple 
but elegant because of this beautiful paper 
from "New Baby Born" paper collection. 
I really wanted to show this paper which I am in love. 
It is 6x6 card. 
I got couple of decorative die cuts, stamped my sentiment 
on that and stick this one one side of the card 
and decorated with some wild orchid crafts flowers. 
Hope you will love this card. 
Thanks for stopping by:)
***
Witajcie kochani,

Dzisiaj znowu dzielę się z Wami 
prostą kartką zrobioną z kolekcji New Baby Born.
Chciałam Wam pokazać ten papier i tę kolekcję,
w której jestem zakochana.
Papiery mają wielkość 6x6.
Użyłam kilku wykrojników, stempli
oraz udekorowałam kartkę kwiatami.
Mam nadzieję, że Wam się podoba?
Dzięuję za odwiedziny!



I used/Użyłam:
New Baby Born 6x6 collection 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz