środa, 16 września 2015

A Christmas card/ Kartka świąteczna

Hello.
The new collection Silent Night Craft&You Design is very beautiful,
with gorgeous patterns.
I used one sheet, Silent Night 03, to make my Christmas card.
 I cut out the picture and the inscription and I distressed their edges.
Then I added my poinsettias, holly leaves CW014 and fir twigs CW013.
As you can see one sheet of Silent Night paper
is enough to make a Christmas card.
***
Witajcie.
Nowe papiery Silent Night Craft&You Design
 są bardzo klimatyczne i mają piękne wzory.
Jednego z tych papierów, Silent Night 03,
użyłam do zrobienia mojej świątecznej kartki.
Z arkusza wycięłam piękny obrazek i napis, wszystko trochę postarzyłam. Dodałam moje poinsecje
oraz gałązki wycięte wykrojnikami Craft&You Design:
ostrokrzew CW014 i gałązki CW013.
Jasne gałązki wycięłam również z papieru Silent Night 03.
Jak widać do zrobienia kartki właściwie wystarczy jeden arkusz papieru ;)




I used/ Użyłam:
Silent Night collection
Wykrojniki ostrokrzew CW014
wykrojnik gałązka CW013





1 komentarz:

  1. Piękna, bardzo klimatyczna! Mam oba wykrojniki i przyznać muszę, że zapałałam do nich miłością od pierwszego wejrzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń