niedziela, 22 czerwca 2014

our design team - Mirabeel

Dziś przedstawiamy kolejną naszą projektantkę.
Oto...
Today we give you our next designer.
Here is...
Mam na imię Agnieszka, w sieci jestem znana jako Mirabeel. 
Jestem szczęśliwą mamą dwójki dzieciaków Alicji i Bartka i partnerką super 
faceta. Od kilku lat mieszkamy w Niemczech, na wsi. 
Lubię fotografować otaczający mnie świat, szydełkować, szyć, gotować oraz 
zajmować się moim ogrodem i zwierzętami. 
Scrapbooking jest moją pasją od 2006 roku, pierwsze moje prace były w 
formie cyfrowej tzw. Digital, później zaczełam tworzyć realne prace z 
papieru. Uwielbiam wykonywać layouty oraz albumy, 

lubię też alteredart, kartki oraz małe formy typu ATC, tagi - 
właściwie wszystko co wiąże się ze 
scrapbookingiem 
Kocham zapach papieru do scrapbookingu, jego faktury, 

desenie oraz kolory. 
Uwielbiam miksować kolekcje, 

eksperymentować z kolorami oraz mediami. 
Zapraszam na mojego bloga oraz 
na Facebooka.


***
My name is Agnieszka, I'm in the network known as Mirabeel. 
I am a happy mother of two kids, Alice and Bartek and I am a partner 
of super guy. For several years i am living in Germany, in the countryside. 
I like to photograph the world around me, crochet, sew, cook and 
deal with my garden and animals. 
Scrapbooking is my passion since 2006, my first work was in 
the so-called digital. Digital, later I started to create a real work of 
paper. I love to do layouts and albums, I also like alteredart, 
cards and small form ATC, tags - in fact everything that is associated with 
scrapbooking. 
I love the smell of paper for scrapbooking, its texture, patterns and colors. 
I love to mix collections, experimenting with colors and media. 

Welcome to my blog and 
Facebook.

Na powitanie Mirabeel zrobiła LO.
A welcome Mirabeel did a beautiful LO.




Mirabeel used: 




2 komentarze: