poniedziałek, 29 marca 2021

Bardzo kwiatowy box

 Cześć 😀

Dziś przychodzę z bardzo wiosennym, kwiatowym i romantycznym projektem. 

Box będzie idealny dla żony, mamy, babci, cioci czy koleżanki. Jako papierów użyłam tu dziecięcej delikatnej kolekcji "Baby Toys". Środek ozdobiłam koszyczkiem domowej roboty, który okręciłam włóczką. Do środka dałam moje gniecione róże, gałązki jemioły a listki zrobiłam z wykrojnika Poinsettia.

Widzicie jakie nasze zimowe wkrojniki są wielofunkcyjne 😜

Użyłam też najnowszych, cudownie pięknych serwetek z wykrojników. Zobaczcie sami 💖




















P.S. Jeśli chcesz by praca była bardziej delikatna i puszysta koniecznie dodaj miękką włóczkę i paseczki tiulu. 


Wykorzystałam:


  
 
 



Pozdrawiam:


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz