poniedziałek, 7 grudnia 2020

Gwiazdkowa kartka ..

Witajcie! 

Święta już coraz bliżej..  Jak u Was z przygotowaniami? 

Bo u mnie świąteczny klimat rozgościł się już na dobre <3 
Bardzo lubię ten czas kiedy można okryć się kocykiem,
 z kubkiem ciepłej herbaty czy kakao, a wokół roznosi się zapach
mandarynek, światło choinki czy innych świątecznych
 dekoracji <3 

Ten rok jest inny niż pozostałe i nie
zobaczymy się ze swoimi bliskimi w święta, dlatego
wszyscy obdarowani zostaną karteczkami z życzeniami.

Taką jedną karteczkę przygotowałam właśnie w ramach
 dzisiejszej inspiracji.  

Czerwony papier w połączeniu z bielą to mój
 tegoroczny faworyt,  dlatego skorzystałam z kolekcji  Colors of Christmas.
Brzegi karteczki postemplowałam akrylowym stemplem tła.
W centralnej części umieściłam kamieniczki i kompozycję
 z ręcznie wykonanej poinsencji, jodłowej i suszonej gałązki.









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz