poniedziałek, 8 czerwca 2020

Kartka gratulacyjna dla dewelopera z kolekcji Vintage Man

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was kartkę z podziękowaniem. 
Stworzyłam ją dla dewelopera w podziękowaniu za miłą i profesjonalną obsługę i pomoc, gdy kupowałam mieszkanie. 

Moja kompozycja jest dosć prosta, ale są na niej szczególne akcenty: bloki osiedla, butelka whishky, którą dołączyliśmy do prezentu, cegły. 

Wykorzystałam do stworzenia tej pracy piękną, męską kolekcję Vintage Man. Idealnie się nadaje do takich upominków :). 

----
Hi there everyone!

Today I'd like to show you my inspiration as a thank you card for the developer for his help. I was deciding to create very simple, vintage, and a little bit nostalgic card.

I used scrapbook papers from Vintage Man collection with a few patterns: old building, numbers, squares, and stitching.

What you think about my inspiration? 
Let's write in the comments!





WYKORZYSTANE PRODUKTY:

Kolekcja papierów Craft&You Design – Vintage Man



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz