piątek, 17 listopada 2017

A Christmas diary/Świąteczny pamiętnik

Hello!
Today, it's my turn to show 
what I've been doing 
with the beautiful Christmas collection 
Vintage Christmas. 
I have made a Christmas book 
that I want to spend throughout the month of December, 
insert pictures of events, recipes, 
Christmas decorations 
and not least a kind of diary over the days 
when we move into our new home 
that we bought and will take over December 1st.
I hope you have received 
a little inspiration and wish you a wonderful day
Hugs Pia
***
Dziś moja kolej, aby pokazać
co zrobiłam z piękną świąteczną 
kolekcją Vintage Christmas.
Zrobiłem świąteczną książkę
Chcę przez cały miesiąc w grudniu
 wstawiać tam zdjęcia z wydarzeń, przepisy kulinarne,
ozdoby świąteczne, 
a także zrobić  coś w rodzaju pamiętnika
wspomniającego czas,
 gdy wprowadzamy się do naszego nowego domu, 
który kupiliśmy i przejmiemy 1 grudnia.
Mam nadzieję, że Was trochę zainspirowałam 
i życzę cudownego dnia
Uściski Pia
I used/Użyłam:
Vintage Christmas 12x12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz