niedziela, 25 października 2015

LO

Hello everyone,
This time I have to show you a lay-out.. Believe.
I used the papers Silent Night
and the dies Holly Leaves and Fir Twig.
I did some stamp and distress work
 on the background paper and some fuzzycut.
To attach the kids with snowball
and the big tree I used 3d glue dots.
I wish you a great scrappy time,
byebye,
Lean de Ruiter
****
Witajcie,
Dzisiaj pokażę Wam LO zatytułowane Believe.
Wykorzystałam papiery Silent Night
oraz wykrojniki Holly Leaves i Fir Twig.
Tło postemplowałam, postarzyłam i trochę powycinałam.
Do przyczepienia obrazków z dziećmi
i śnieżkami oraz z dużym drzewkiem użyłam kleju 3d w kropkach.
Życzę Wam super skrapowania,
Pa, pa,
Lean de Ruiter





I used/Użyłam:
Silent Night collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz