wtorek, 20 października 2015

A Christmas card/ Kartka świąteczna

Choć do Świąt jeszcze daleko,
ja zabrałam się na całego za robienie kartek świątecznych,
bo zawsze mam z tym kłopot, by zdążyć na czas.
A i z pomysłami bywa różnie,
więc lepiej choć trochę wcześniej pogłówkować :)
****
There is still quite a lot of time till Christmas,
but I've already started making Christmas cards, full steam.
 I've always had problems to make enough of them on time.
And you don't always have good ideas,
so it's worth to give it a think a bit earlier :)




I used/Użyłam:
Silent Night collection
Holly leaves dies
Fir twig dies
Christmas Ball 1





1 komentarz:

  1. Piękna!
    Uwielbiam świąteczne wykrojniki - zwłaszcza gałązki Craft & You Design. A i w świątecznych papierach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń