wtorek, 12 marca 2024

Z zajączkiem / With Rabbit

 Cześć!

Dzisiaj przygotowałam kartkę z zającem. Na pierwszy rzut oka wygląda na kartkę świąteczną, ale nie dajcie zwieść się pozorom! Jest to uniwersalna praca, która odzwierciedla klimat wczesnej wiosny. Świetnie sprawdzi się jako prezent dla solenizantów obchodzących swoje święto o tej porze roku. Całą kompozycję, złożoną z gałązek, listków i kwiatów, ułożyłam na tle, które stworzyłam z wykrojnika w kształcie znaczka z zestawu do ATC, który idealnie nadaje się również do kartek w formacie DL. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja interpretacja wiosennych dodatków do wycinania.

Pozdrawiam ciepło,
Kala



Hello everyone!

Today I have prepared a card with a rabbit. At first glance it looks like an Easter card, but don't be fooled! It is a universal card that reflects the atmosphere of early spring. It would make a great gift for someone celebrating their birthday at this time of year. I arranged the whole composition of twigs, leaves and flowers on a background I created using a stamp-shaped die from the ATC set, which is also ideal for DL format cards. I hope you enjoy my interpretation of spring die-cuts.

Best wishes,
Kala









Produkty: / Products:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz