sobota, 7 listopada 2020

Świąteczny prezent..

 Witajcie!

 Dzisiejszą inspiracją chciałam zachęcić Was
 do zrobienia własnoręcznych prezentów dla bliskich czy przyjaciół.  

Tak ! To zdecydowanie już pora ;) 

 Wykonałam albumik na papierach Craft&you design
 z kolekcji Colors of Christmas, który pomieści od 10-12 fotografii.  
Na froncie albumu ułożyłam kompozycję
z wyciętych elementów z arkusza oraz wykrojników.
Z bazowego papieru wycięłam piękną poisencję,
którą umieściłam na wierzchu kompozycji.  

Myślę, że taki wyjątkowy prezent sprawdzi się w te Święta.
Tym bardziej, że zapewne każdy
 z nas spędzi je w malutkim gronie najbliższych. 

A gdyby wypełnić taki album
 wspaniałymi zdjęciami - to np.każda babcia czy dziadek
byliby przeszczęśliwi ! ;)  





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz