poniedziałek, 16 września 2019

A wedding Card

Hello everyone!
For my today’s inspiration I created top fold wedding card with Flower Vibes collection
I’m so excited to share video tutorial with my idea on how to use Craft and You Design full dies.
(Imperial and metric measurements included in the video)

I hope you like my inspiration, don’t forget to check newest ideas on 
and
come back for more
Katarzyna Ewa

***
Witam Was serdecznie!
Dzisiaj przygotowałam dla Was ślubną kartkę w formacie A5, którą wykonałam z kolekcji Flower Vibes.
Zapraszam Was do obejrzenia video tutorialu w którym pokaże Wam moje pomysł na wycinanie pełnymi wykrojnikami.
(Wszystkie wymiary w centymetrach i calach  są podane w video tutorialu).

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój dzisiejszy tutorial.
Nie zapomnijcie sprawdzić najnowszych inspiracji Craft and You Design na 
Katarzyna Ewa


I used Craft and You Design / Lista Produktów Craft and You Design, których użyłam:
Flower Vibes 6” x 6” paper pad (15 cm x 15 cm) 
Flower Vibes 12” x 12” paper pad (30,5 cm x 30.5 cm)
Wedding dress die
Wedding Suit die
Heart Frames die
Banners die

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz