poniedziałek, 9 lipca 2018

A wedding card

Hej kochani!
Chcę Wam dziś pokazać ślubną kartkę. 
Zrobiłam ją z wykorzystaniem kilku kolekcji papierów, 
a także wykrojników Craft And You Design.
Baza to papiery My Wedding 01 i 02. Listki wycięłam z arkusza Tea Time 04,
 a kwiatki z Vintage Time 06.
Użyłam również: Beautiful Day 01 i Bellissima Rosa 04 
oraz wykrojniki Wedding Rings, Leaves 1 oraz Frames set and flower 1.

Uściski!
Magda mamajudo
---------------------------------------------------------

Today, I want to show you a wedding card.
I made it using several collections of papers and cutting dies.
The base is My Wedding 01 and 02. I cut the leaves from the Tea Time 04 sheet,
a flower from Vintage Time 06.
I also used: Beautiful Day 01 and Bellissima Rosa 04
and Wedding Rings, Leaves 1 and Frames set and flower 1 cutting dies.

Hugs!
Magda mamajudo







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz