środa, 23 maja 2018

Fairy Card by Mamajudo

Hej kochani!
Ostatnio wróciłam do kolorowania stempli i tym razem chcę Wam pokazać kartkę z wróżką (grafika: Mo Manning). Zrobiłam ją z papierów z kolekcji Bellissima Rosa oraz przy użyciu kilku wykrojników. Użyłam ich dość nietypowo, bo kółko od samochodu jest tutaj "oczkiem" w tagu, kwiatki są dodatkiem (jakby koronką), a napis Hello Baby skróciłam i zostawiłam tylko Hello. Ciekawa jestem, czy i Wy tak eksperymentujecie z wykrojnikami?
-------------------------------------------------
Recently I came back to coloring stamps
and this time I want to show you a card with a fairy
(graphics: Mo Manning). I made it from papers
from the Bellissima Rosa collection and cutting dies.
I used them quite abnormally, because the circle
from the car is here the "eye" in the tag, the flowers
are something like „lace”, and the Hello Baby lettering
was shortened and I left only „Hello”.
I wonder if you are also experimenting with cutting dies?




Użyłam/ I used:
wykrojniki/dies:
Uściski! /Hugs!
Magda - mamajudo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz