poniedziałek, 4 grudnia 2017

2 Christmas cards/Dwie świąteczne kartki

Hello everyone!
Today is my turn to show 2 Christmas cards.
I have used the beautiful paper 
Vintage Christmas for both cards 
and on one card I have cut the paper 
and put 3d pillows below to create depth in the card. 
Painted with a little white acrylic paint on the edges.
I wish you a lovely december day
Hugs Pia
***
Cześć wszystkim
Dziś nadeszła moja kolej, 
aby pokazać Wam 2 kartki świąteczne.
Użyłam pięknego papieru Vintage Christmas dla obu kartek, 
na jednej karcie wycięłam papier
 i umieściłam poniżej kosteczki 3d, 
aby utworzyć głębię na karcie. 
Dodatkowo pomalowałam krawędzie białą akrylową farbą.
Życzę Wam miłego grudniowego dnia
Uściski Pia
I used/Użyłam
Vintage Christmas 03,04,05,06
Cutting die Gingerbread star
Cutting die Conifer Twig 2




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz