środa, 7 grudnia 2016

December Daily/Grundiownik

Hi everyone
Today, I want to show you my book of Christmas.
I figured this book with cute Christmas paper 
from the collection "White Christmas."
I thought it might be a daily log of Christmas,
 where I write about my experiences Christmas 
and where I do small systems 
family photo of Christmas ornaments.
I wish everyone a good day.
hugs Pia
***
Witam wszystkich !
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój grudniownik, 
który ozdobiłam za pomocą ślicznych papierów
 z kolekcji "White Christmas ".
Pomyślałam, że może to być dzienny pamiętnik 
opisujący moje świąteczne doświadczenia 
oraz zamieszczać zdjęcia mojej rodziny 
w świątecznej scenerii z świątecznymi ozdobami.
Życzę wszystkim miłego dnia.
uściski Pia







I used/Użyłam:
White Christmas collection


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz