piątek, 13 maja 2016

A birthday card/Kartka urodzinowa

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać urodzinową kartkę
z papierów Lavender Garden Craft&You Design.
Uwielbiam tę kolekcję, ma piękne, delikatne kolory i wzory.
Do ozdobienia mojej kartki użyłam arkusza Lavender Garden 03
 i jednego ze ślicznych arkuszy małego pada Lavender Garden.
 Napis wycięłam z Lavender Garden 03,
tym samym papierem wykleiłam wnętrze kartki.
**** 
Hello.
Today I would like to present you
a birthday card decorated
with Lavender Garden Craft&You Design.
I love this collection, it`s beautiful,
with delicate colours and patterns.
To decorate my card I used Lavender Garden 03
and one sheet from the small pad Lavender Garden.
The inscription is cut out from Lavender Garden 03,
then I finished the inside with this paper.




I used/Użyłam:
Lavender Garden collection



1 komentarz: