piątek, 13 listopada 2015

Albumik dla maluszka / An album for a little one

Witajcie.
Dla malutkiej Zosi i jej szczęśliwych rodziców
zrobiłam albumik i karteczkę z życzeniami.
Do jej ozdobienia użyłam papierów
z nowej kolekcji Craft&You Design New Baby Born.
Papiery są śliczne, delikatne i idealnie pasują do dziecięcych prac.
Okładkę albumu ozdobiłam bogato,
 ale wnętrze zdobią tylko papiery z małego pada
 i urocze obrazki wycięte z arkusza New Baby Born 02.
****
Hello everyone,
Today I would like to show you a mini-album
and a card I made for little Zosia and her parents.
I used beautiful, sweet and delicate papers
from the new Craft&You Design collection New Baby Born.
To decorate the inside of the album
I used a small pad of papers and pictures cut out
 from the sheet of New Baby Born 02.













I used/Użyłam:
New Baby Born collection





1 komentarz:

  1. Piękny. Ja ostatnio jestem zachwycona papierami Craft &You Design... :-)

    OdpowiedzUsuń