piątek, 25 września 2015

A card with a bird/ Kartka z ptaszkiem

Witajcie:)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją świąteczną inspirację.
Wykorzystałam tutaj papiery z kolekcji Silent Night
a z arkusza z ptaszkiem wycięłam gałązki.
Całość uzupełniłam świątecznymi gałązkami,
które wycięłam za pomocą nowych wykrojników Craft&You,
do tego kilka czerwonych półpereł i mały czerwony kwiatek.
Całośc tworzy chłodny i zimowy klimat,
który nieco ocieplają czerwone dodatki i ptaszek.
***
Hello :)
Today I'd like to show you my Christmas inspiration.
I used the papers from the Silent Night collection
and the twigs come from the sheet with a bird.
The leaves are cut with the new Craft&You dies.
I added a few red pearls and a small red flower.
The work has a cool winter atmosphere
 to it warmed by the red embellishments and the bird.
Here's the result/Oto jak wyszło:




Użyłam:
Silent Night collection
Fir Twig dies
Holly Leaves dies





1 komentarz:

  1. w moich łapkach już te same wykrojniki i doczekać nie mogłam się weekendu by z nimi podziałać!

    OdpowiedzUsuń