poniedziałek, 20 lipca 2015

A frame/ Ramka

Good Day Dear friends!
This time I made a frame with poetry
for a beautiful woman to be like mantra for every morning! 
This was supposed to be light, delicate and very fresh work!
I hope I got the job done. 
In the work I used: Wedding garden paper collection,
some flowers, punched butterflies, 
some acrylic paint, embossing powder, distress crackle paint.
Have a beautiful day full of inspiration!
Hugs,
Natalja. 
***
Witajcie!
Tym razem zrobiłam ramkę z wierszem dla pewnej pięknej kobiety,
by go sobie powtarzała co rano.
Miała być to praca lekka, delikatna i tchnąca świeżością -
 mam nadzieję, że udało mi się ją taką uczynić.
W pracy wykorzystałam papier z kolekcji Wedding Garden,
kwiaty, motylki wycięte dziurkaczem, farbę akrylową,
puder do embossingu oraz pękającą farbę distress.
Życzą Wam wspaniałego dnia pełnego inspiracji!
Uściski,
Natalja




I used/ Użyłam:
Wedding Garden collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz