niedziela, 19 kwietnia 2015

A mini album/ Mini album

Hi everyone,
 This time I made a beach mini album Relax.
I used the Easter Greetings papers and the die Willow twig 2.
The covers are made from chipboard with gesso
and glimmermist on it.The back is from burlap.
I added lots of lace and ribbons.
Also on the cover I did some embossing
on the Easter Greetings paper of the girl with butterflies
and made a kind of swimmingband.
I hope you can see that...lolll...
 Wish you a lovely scrappytime byeeee,
Lean de Ruiter.
***
Witajcie,
Wykorzystując papiery Easter Greetings
i wykrojnik Willow twig 2,
zrobiłam plażowy album Relaks.
Okładki wykonałam z tektury i ozdobiłam gesso
i mieniącą się mgiełką.
Tylna strona jest pokryta płótnem jutowym.
Dorzuciłam mnóstwo koronek i wstążek.
Również na okładce wykorzystałam obrazek
z dziewczynką i motylkami
pochodzący z papieru Easter Greetings.
Miłego skrapowania,
Lean de Ruiter




I used/ Użyłam:
Easter Greetings collection
Dies Willow twig 2/ Wykrojnik gałązka bazi 2




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz