środa, 24 grudnia 2014

A Christmas bottle/ Świąteczna butelka

Hello dear friends!
Here is Natalja and I'm happy to present to you my new work!
Christmas is the best time for making presents,
and I decorated this bottle for a woman who helps me.

In the work I used Christmas Story paper collection,
acrylic paint, some artificial berries,
Christmas tree decorations painted with acrylic paint
and sprinkled with glitter.

I wish you a good mood and a day full of inspiration!
Hugs,
Natalja
****
Witajcie!
Miło mi zaprezentować Wam moją nową pracę!
Święta to najlepszy czas na robienie prezentów,
udekorowałam zatem świątecznie tę butelkę
- prezent dla pewnej pani, która mi pomaga.

W pracy wykorzystałam kolekcję papieru Christmas Story,
 farbę akrylową, kilka sztucznych jagódek i bombki pomalowane
farbą akrylową i oprószone brokatem.

Życząc Wam dobrego nastroju i dnia pełnego inspiracji,
przesyłam uściski,
Natalja





I used/ Użyłam:
Christmas Time








1 komentarz:

  1. Tôi thấy rất thoải mái, vui vẻ dù đã cạo hết tóc. Mạng sống của con gái là điều quan trọng nhất nên dù xuống
    dịch vụ báo cáo tài chính tại cần giờ]
    dịch vụ báo cáo tài chính tại nhà bè
    dịch vụ báo cáo tài chính quận 3
    Sau sự ra đi của thành viên Thuận Nguyễn, Hồng Quế đang tích cực luyện tập để thể hiện sự tiến bộ của mình trước team Hồng Việt,

    OdpowiedzUsuń