środa, 3 września 2014

A CD envelope/ Folder CD


Hi everyone! 
Here I am again with my mission to inspire you 
You know that I am crazy in love with this cutie & beautie of paper:
the Hello Baby collection,
so today I will show you again something sweet and cute 
This time I made a CD envelope for a little one's birthday
and just completed the whole composition
with my crochet things, flowers, dew drops and other lovely elements. 
Have a beautiful day full of inspiration! 
Big hugs, 
Olga 
***
Witam wszystkich! 
To znowu ja z mą misją zainspirowania Was 
Wiecie, że jestem kompletnie zakochana
w tej słodkiej papierowej śliczności - kolekcji Hello Baby,
zatem dzisiaj znowu zaprezentuję Wam coś uroczego i ślicznego 
Tym razem zrobiłam kopertę na CD ze zdjęciami z urodzin maleństwa,
 a całą kompozycję uzupełniłam moimi szydełkowymi drobiażdżkami,
kwiatkami, kroplami rosy i innymi ślicznościami. 
Życząc Wam pięknego dnia pełnego inspiracji, przesyłam uściski, 
Olga 



I used/ Użyłam:
Hello Baby



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz